Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

region: Racibórz

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • ścisła współpraca z Działem Handlu oraz z klientami bezpośrednimi
  • wpływ na budowanie długofalowych i pozytywnych relacji biznesowych z Klientami firmy
  • rozpoznawanie indywidualnych potrzeb Klientów
  • administrowanie zamówieniami w systemie
  • przygotowywanie projektów umów
  • współpraca z firmami leasingowymi
  • współpraca z działami firmy i koordynacja przepływu informacji
  • otwieranie projektów i nadzór nad ich realizacją
  • monitorowanie płatności
  • analiza i raportowanie na potrzeby Spółki
  • terminowość i praca według wewnętrznych procedur firmy
  • dbanie o wizerunek firmy

OCZEKIWANIA:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • orientacja na rezultaty
  • otwartość wobec zmian i umiejętność szybkiej nauki
  • biegła obsługa komputera, w szczególności pakietu MS Office Excel
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, pracy pod presją czasu, samodzielność 
    w wykonywaniu zadań
  • doświadczenie z programem Comarch XL mile widziane

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji
  • telefon, laptop

CV proszę wysyłać na praca@tbitech.pl 

Prosimy o umieszczenie na CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TBI TECHNOLOGY Sp. z o.o. z siedzibą w Raciborzu, ul. Bosacka 52, 47-400 Racibórz w celu udziału w procesie rekrutacyjnym teraz i w przyszłości, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Przyjmuję do wiadomości, że dane będą przetwarzane do momentu wycofania przeze mnie zgody a wyrażenie zgody jest dobrowolne jednak konieczne do udziału w rekrutacji. Jestem świadomy, że mam możliwość dostępu do swoich danych, w celu ich sprostowania i usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania ze względu na moją szczególną sytuację oraz wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym, cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich oraz nie podlegają profilowaniu tj. automatycznemu podejmowaniu decyzji.

Drukuj