KIEROWNIK SERWISU

region: Racibórz

ZADANIA:

  • Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie serwisu
  • nadzorowanie i koordynowanie działań podległego personelu
  • opracowywanie wewnętrznych norm i procedur, mających zmaksymalizować wydajność obsługi klientów serwisu
  • osobiste interwencje w przypadkach szczególnie istotnych zgłoszeń reklamacyjnych
  • prowadzenie okresowych szkolenia dla zatrudnionych w serwisie pracowników
  • analiza przyjmowanych przez personel zgłoszeń
  • weryfikacja zgłoszeń, w celu wyeliminowania najczęściej występujących nieprawidłowości i wadliwych produktów
  • sporządzanie niezbędnej dokumentacji i raportów dla bezpośrednich przełożonych

 

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie: preferowany dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej
  • 3- letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem serwisem
  • Umiejętność zarządzania kapitałem ludzkim
  • Doskonała umiejętność organizowania pracy własnej i podległego personelu
  • Wysoki poziom kultury osobistej

 

OFERUJEMY:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Pracę w miłej i sympatycznej atmosferze
  • Narzędzia niezbędne do pracy : telefon, komputer

 

Drukuj