TBI Connect

Dlaczego warto skorzystać z TBI Connect?

Serwisanci TBI to profesjonaliści – posiadają wieloletnie doświadczenie w zakresie naprawy, optymalizacji, wdrożeń, monitoringu zdalnego i obsługi maszyn CNC. Dlatego zapewniamy klientowi najlepszą jakość usług serwisowych, a także odciążamy od problemów związanych z obrabiarkami CNC. Zakres wiedzy naszych elektromechaników i automatyków, w dziedzinach (w których się specjalizują), pozwala na sprawne usunięcie każdej awarii.

Kompetencje naszej ekipy serwisowej są poparte bogatym doświadczeniem – ponad 450 uruchomień maszyn CNC w kraju, kilkuset przeszkolonych operatorów obrabiarek oraz ogromna ilość usuniętych awarii i rozwiązanych problemów w maszynach CNC.

Zdalny serwis TBI

Co odróżnia nasze usługi zdalnego serwisu od konkurencji?

Zdalny serwis TBI Connect korzysta z oprogramowania i urządzeń, które po podłączeniu do sterowania maszyny klienta, w efektywny i bezpieczny sposób ułatwia współpracę. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania obie strony zyskują znaczną oszczędność czasu i środków, a płynność przepływu informacji i automatyka diagnostyki ułatwia podjęcie czynności serwisowych.

Serwisant, posiadając bezpośredni dostęp do danych o maszynie, może w krótkim czasie zdiagnozować usterkę, przeprowadzić prace konserwacyjne, przygotować zespół mobilny do serwisu u klienta, a nawet usunąć awarię.

Taki rodzaj kompleksowej obsługi serwisowej pozwala na zminimalizowanie okresu przerw produkcyjnych, spowodowanych usterką. System, poprzez szyfrowanie, jest bezpieczny dla danych o maszynie i programie CNC (serwisant ma dostęp tylko do danych diagnostycznych o usterkach).

połączenie zdalnego serwisu

TBI Connect to:

  • zdalna obsługa maszyn klienta, po wdrożeniu oprogramowania,
  • efektywny, zdalny monitoring stanu maszyn,
  • dostęp do helpdesku telefonicznego oraz mailowego,
  • realizację standardowej obsługi  i zgłoszeń od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.

 

Co po skończeniu się okresu gwarancji?

Usługa zdalnego serwisu jest bezpłatna, gdy dostarczamy klientowi maszynę. Telefoniczny i mailowy helpdesk jest także bezpłatny, a z każdej diagnozy jest przesyłany raport. Gdy roczna gwarancja się kończy, klient może przedłużyć zdalny serwis. Wtedy wystarczy uiścić roczną opłatę administracyjną.

W naszej ofercie posiadamy również serwis CNCserwis wrzecion i pomiar laserem.