Specjalista ds. zakupów

region: Racibórz

Do zadań pracownika będzie należało:

  • dokonywanie zakupów  materiałów i części zamiennych  dla działu serwisu
  • prowadzenie gospodarki magazynowej
  • kontrola dostaw pod kątem jakości i zgodności z zamówieniem,
  • przygotowywanie raportów budżetowych działu
  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientami i dostawcami
  • przygotowywanie ofert handlowych dla klientów.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia średniego, preferujemy wyższe na kierunkach ekonomia, finanse i rachunkowość, itp.,
  • doświadczenia w prowadzeniu księgowości firmy produkcyjnej,
  • znajomości obsługi komputera i programów z Pakietu MS Office,
  • sumienności i skrupulatności,
  • orientacji na klienta,
  • umiejętności współpracy w zespole,
  • determinacji w realizacji celów,
  • znajomości języka angielskiego.

Dodatkowo oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, co będzie dodatkowym atutem,
  • znajomości programu Comarch ERP Optima, co będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w zgranym, przyjaznym zespole,
  • telefon służbowy i laptop,
  • elastyczne godziny pracy,
  • rozwój zawodowy – pakiet szkoleń,
  • możliwość kreowania swojego miejsca pracy.

CV na adres: praca@tbitech.pl

Prosimy o umieszczenie na CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich wskazanych powyżej danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, prowadzonej przez TBI Technology Sp. z o.o., zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r.Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Drukuj