Pionowe centra obróbkowe seria VC

16

Pionowe centra obróbkowe seria VC

Przejazdy w osiach X/Y/Z od 1000/600/650 mm do 2500/1000/1000 mm (MVC).

Główne cechy frezarek CNC serii VC:

  • Bogaty standard wyposażenia umożliwiający dużą funkcjonalność w podstawowej cenie maszyny.
  • Kompaktowa budowa, w której zmaksymalizowano przestrzeń obróbczą w stosunku do gabarytów maszyny.
  • Stabilizacja temperaturowa wrzeciona i sztywna konstrukcja gwarantują wysoką precyzję oraz powtarzalność obróbki.
  • Możliwość obróbki wysokich detali dzięki przejazdom w osi Z do 700 mm.
  • Komfortowa obsługa dzięki zastosowaniu dolnego systemu spłukiwania wiórów, zintegrowanego transportera wiórów, system przedmuchu wrzeciona oraz kółka ręcznego w podstawowym wyposażeniu maszyny.
  • Dostępność części zamiennych dzięki uniwersalnym rozwiązaniom technicznym oraz komponentom światowych producentów.

Wybierz model:

Wyświetlanie wszystkich wyników: 4

Jak wybrać frezarkę?

Wybór frezarki to nie jest łatwa sprawa. Decydując się na kupno maszyny CNC, tak naprawdę nie kupujemy samej maszyny. Co to znaczy? Musimy zwrócić uwagę na szereg różnych czynników poza samą maszyną, jak np. dostępność serwisu, narzędzi, szkoleń, warunki na hali, pomoc przy rozładunku

Jeśli chodzi o techniczne aspekty maszyny, to podczas doradzania klientom kierujemy się takimi wskaźnikami jak: co będzie obrabiane – jakiej wielkości i z jakiego materiału będą detale, czy w grę wchodzi obróbka seryjna, czy elementy obrabiane zmieniają się w zależności od przyjętego zlecenia. Czy ważny jest rodzaj  sterowania, bo np. personel już pracował na jakimś konkretnym, a może potrzebne jest raczej kompleksowe przeszkolenie operatorów CNC.

Równie istotna jest przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta – szkolenia, pomoc w uzyskaniu leasingu, czy serwisowanie maszyn CNC. Warto zwrócić uwagę na to, gdzie produkowana jest maszyna, w jakim języku jest dokumentacja, jak wygląda komunikacja z serwisem i jak szybko jest on w stanie pomóc w razie awarii maszyny.

Więcej o tym, Jak wybrać dostawcę obrabiarki CNC, przeczytaj tutaj.

Ile kosztuje frezarka?

Nie ma jednej prawidłowej odpowiedzi na to pytanie. Cena zależy od kilku czynników. Najbardziej korzystne są maszyny CNC katalogowe, ponieważ są produkowane wedle określonych standardów. Na cenę składają się także usługi związane z uruchomieniem, jak np. asysta przy rozładunku, uruchomienie maszyny, przeszkolenie pracowników itp.

Ważne jest to, że nasze ceny są w PLN i możemy dać gwarancję, że krótkoterminowe wahania w kursach walut nie obciążają klienta. W okresie ważności wystawianych przez nas ofert, klienci mają pewność, że cena się nie zmieni.

Termin realizacji

Termin realizacji głównie zależy od tego, czy maszyna jest dostępna na magazynie, czy będzie dopiero zlecana do produkcji. Zawsze utrzymujemy minimalne stany magazynowe, jeśli chodzi o standardowe maszyny, więc o ile nie planujesz skomplikowanej produkcji – możesz zdecydować się na którąś z frezarek CNC dostępnych od ręki. Maszyny w standardowym wariancie posiadają wszelkie niezbędne do prawidłowej pracy funkcjonalności, a także elementy ułatwiające pracę operatorom CNC.

Kolejnym sposobem na przyspieszenie dostarczenia maszyny jest wybranie używanej obrabiarki TBI. Są to maszyny odkupione od naszych klientów, którym po dokładnym przeglądzie i serwisie dajemy drugie życie.

Natomiast, jeśli klientowi zależy na rozwiązaniach stricte dopasowanych do jego potrzeb – rekomendujemy poczekanie na świeżo wyprodukowaną maszynę. W tym wypadku również mamy szereg rozwiązań, które przyspieszą uruchomienie maszyny.

Możliwość rozbudowy frezarki

Ponieważ jesteśmy producentem, nie stanowi dla nas problemu rozbudowa możliwości maszyny. Jeśli klient ma już w perspektywie np. rozszerzenie obróbki o 4 oś – najlepiej poinformować nas o tym wcześniej, ponieważ z wyprzedzeniem jesteśmy w stanie przygotować maszynę i sterowanie pod taką modyfikację. Finalnie takie rozwiązanie wychodzi także korzystniej cenowo. Jednak nie zawsze konieczne są zmiany w obszarze stołu, nieraz wystarczy tylko dobrać odpowiednie narzędzia, jak np. głowica kątowa. Możliwości jest naprawdę sporo, a nasz zespół doradców bardzo chętnie pomoże wybrać najbardziej optymalną opcję.

Finansowanie

Jak pokazują najnowsze raporty, finansowanie maszyn leasingiem w ostatnich latach znacznie wzrosło. Niektórzy klienci mają już w tym obszarze doświadczenie, a inni decydują się na taki rodzaj zakupu po raz pierwszy. Niezależnie od doświadczenia – pomagamy w załatwianiu formalności, doborze ofert. Współpracujemy na stałe z kilkoma leasingodawcami, co jest sporym ułatwieniem i skraca cenny czas klienta.

Po więcej informacji odsyłamy TUTAJ.

Serwis i gwarancja

Usługi posprzedażowe – jak serwis są niezwykle istotne. Aby produkcja przebiegała efektywnie, bardzo ważne jest, aby prace serwisowe przebiegały sprawnie. W TBI dajemy roczną gwarancję na zarówno nowe, jak i używane maszyny. Przeprowadzamy serwisy konserwacyjne co roku i prowadzimy zaawansowaną diagnostykę (m. in. interferometr i Ballbar).

Nasz serwis mieści się i działa na terenie Polski, również kontakt, dokumentacja prowadzone są w języku polskim, bez pośredników. To znacznie skraca drogę zgłoszenia serwisowego, na które reagujemy w ciągu 24 godzin. 

Z naszego doświadczenie wynika, że bardzo wiele usterek można naprawić zdalnie, dlatego wprowadziliśmy usługę TBI Connect. Dzięki niej w bezpieczny dla klienta sposób (nie mamy wglądu w programy obróbcze ? jedynie informacje dotyczące sterowania) serwisant otrzymuje zdalny dostęp do danych diagnostycznych. To ogromna oszczędność czasu, nie tylko gdy awarię da się naprawić od ręki, ale nawet gdy nie obędzie się bez fizycznej wizyty klienta – serwisanci są w stanie lepiej się przygotować i zaplanować pracę.

Po więcej informacji odsyłamy TUTAJ.

FAQ dotyczące współpracy

Co to znaczy, że maszyna jest dostępna od ręki? Czy dostanę gwarancję na używaną maszynę? Pomagacie z leasingiem? Jak wygląda proces dostarczenia maszyny TBI?

Odpowiedzi na najczęściej nurtujące klientów i przyszłych klientów pytania, znajdziecie w zakładce FAQ.

FAQ techniczne

Oprócz pytań o przebieg współpracy z nami, procesy logistyczne i procedury serwisowe, często odpowiadamy na te bardziej techniczne. Zbieramy je na bieżąco i umieszczamy w sekcji FAQ techniczne, tak by wszyscy mogli korzystać z odpowiedzi.

Potrzebujesz pomocy doradcy?

Zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku między 8.00 a 16.00 a udzielimy Ci wyczerpującej porady telefonicznej. Poza godzinami pracy naszych doradców proponujemy wysłać nam maila lub kontakt przez formularz kontaktowy.